dinsdag 27 september 2011

Zondagochtend

Zondagochtend ging ik al vroeg uit de veren, I know, ik heb geen keus met de kleine meneer, maar dit keer had ik een tweede rede: de rommelmarkt in Alkmaar. Mijn absolute favoriet (afgezien van Koninginnedag) Het was de eerste weer na de zomer en boy, oh boy, wat had ik weer een leuke vondsten!

De buit:
  1. Een schattig jurkje, met sneeuwvlokjesprint
  2. Een lichtroze coltrui
  3. 2 babyschommels (hier hoort een grappige anekdote* bij)
  4. Bolletjes katoen en een soort lint (uiteraard om mee te haken)
  5. 2 super retro boekensteunen
  6. Een retro houten kistje
  7. een witte uil (Voor bij de collectie ;-)
  8. Vet lieve knoopjes, om nog meer leuke speldjes (zie voorgaande blogpost) me te maken.
Hieronder een Instagram impressie (Love that app!) van de buit:












Grappige anekdote: We zagen een mooie, plastic babyschommel hangen, waarvan we er thuis ook al een hebben. € 3,-, die nemen we mee, voor bij oma, want die heeft een oud verkleurt ding. 1 kraam verder (seriously: 1 kraam verder! er staan er daar wel 150) zie ik echt mijn droom-babyschommel hangen, een houten met een paardjeshoofd (zie foto: die wil toch elke baby hebben). Dus die hebben we ook maar gekocht! Dus nu hebben we 1 schommel over en er liggen er ook nog 2 op zolder (volgens John onveilig, ik weet het nog zo net niet). We hebben dus een serieus Babyschommeloverschot. ach die vinden ook wel weer een plek! :-)

2 opmerkingen:

Ellenoor zei

Je hebt weer goed je best gedaan maar de schommel is echt heel leuk. ( en veilig hahaha)

Ellenoor zei

Volgende keer wil ik ook mee zonder kids wel zo rustig groetjes Ell.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...