woensdag 2 mei 2012

Week 18: Something old



Op mijn werk worden alle computers ge-update met nieuwe software, dus mochten we eerst onze computers opruimen. En daar kwam ik nog een ‘oud’ ontwerpje tegen.
Deze maakte ik vorig jaar ongeveer, voor een vriend. Hij houdt erg van koken en had een heerlijke chutney van vijgen gemaakt. Er zou sprake zijn dat het in productie ging voor een lokale delicatesse winkel en daarom maakte ik dit ontwerp.
Het beeld van de vijgen en de vijgenblaadjes zijn origineel foto’s. Deze heb ik in Photoshop bewerkt, zodat het lijkt alsof het geschilderd is. Ik heb een voor en na foto geplaatst van het blad, zodat je het verschil kunt zien.


At the office they’re going to update all the computers, which means I had to ‘clean’ my computer. During the cleaning I found this ‘old’  design. I made this about a year ago, for a friend. He loves to cook and made a  delicious chutney of figs. Maybe this was going into production for a local delicacy shop en that’s why I made this design.
The image of the figs en the figleaf were originally photo’s. In Photoshop I tryed to manipulate them that they would look like they were painted. You can see what I did in the ‘before’ and ‘after’ photo of the leaf.





Voor
Na

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...