zaterdag 15 januari 2011

Schaartje kopen?


Vanmiddag ben ik met John en Huub naar de kapperswinkel geweest om een schaar te kopen voor de knipcursus. Leuk dat ik had bedacht dat het een moneysaver zou worden... 108,47 achter de wagen... (voor reactie: zie foto) (Teruglopend naar de auto bleef ik maar tegen John zeggen dat het een goede investering is, dat ik er jaren mee zou doen. Maar het klonk zelfs voor mij een btje ongeloofwaardig... Johns reactie: Tja, je moet toch ergens mee knippen?)
Maar woensdag begin ik vol goede moed aan mijn eerste model, spannend. Vooral voor Marije. Ze smste dat er echt maar een heel klein stukje af mag.
Anyway, we waren vandaag niet naar de Reklameklassiekers geweest in de BvB. Het was allemaal een beetje druk en warrig afgelopen dagen, dus die hebben we ff op de lange baan geschoven.
Het boek leest lekker weg.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...