zondag 16 januari 2011

Heel veel foto's!!

Vandaag heb ik veel gefotografeerd! Eerst thuis, Huub speelt zo leuk met z'n grote teddybeer, dat was wel een foto waard.
En we zijn naar de karpervijver* gewandeld, het was heel mooi weer. Zonnig, dus heel geschikt om eens goede bokeh (wazige) achtergronden mee te maken. Het is wel gelukt, vind ik.
Ook kwamen we onderweg Marjolein en Nikki tegen, Nikki is 2 dagen voor Huub geboren. Mooi momentje om Nikki ook een keer te fotograferen. Marjolein, Nikki, Huub en ik hebben al heel wat kilometers afgewandeld in duinen. Sinds ik weer werk zijn we niet meer geweest, maar daar komt snel verandering in.
Een heerlijk dagje was het!
Alleen heb ik mijn zelfgestelde deadline niet gehaald...
* Ik noem het nog de karpervijver, maar er zit al jaren geen karper meer in...







Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...