zondag 7 december 2014

Kerstkrans Christmas wreath DIY















De kerst was hier al een beetje voor Sinterklaas begonnen. Ik had, stiekem, namelijk al een kerstkrans gemaakt voor op de voordeur... (ik hoorde dat er wetsvoorstellen waren om géén kerstversieringen voor 5 december op te hangen ;) )
Het is echt super eenvoudig om zelf te maken!

Wat heb je nodig:

- Een krans (ik gebruikte er 1 van kunststof wilgentakken)
- Heel veel plastic kerstballen (Ik kocht deze bij Zeeman en Kruidvat voor ongeveer € 5,- totaal)
- Een lijmpistool

Werkbeschrijving:

Tja... Lijm alle ballen op de krans :) Easy peasy lemon squeezy!

Onze kerst wordt zeer kleurrijk! (er staan nog wat DIY's op stapel) Wat wordt jouw kerst?

I've made this Christmas wreath myself. It's really easy to make!

What do you need?

- A wreath
- Plastic Christmas balls
- A gluegun

How to make it?

Well ehm... Glue all the balls on the wreath :) Easy peasy lemon squeezy!






4 opmerkingen:

kreamade zei

super leuk! Hier valt op de één of andere manier in de decembermaand de kleur een beetje weg... Terwijl het de rest van het jaar gewoonweg niet mag ontbreken! gr. Hennie

Vlijtig Liesje zei

Ik vind hem prachtig! En deze blijft ook altijd goed!

Unknown zei

Kreamade: Haha! Ja hier is het ook altijd een kleurige boel. Ik moet zeggen dat de kleurige kerstboompjes die ik probeer te creëren nog niet heel goed lukt.. Is toch wel erg druk :)

Unknown zei

Vlijtig Liesje: Dankje! En zo simpel! Maar dat zijn vaak de leukste DIYs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...