zondag 5 oktober 2014

Goodbye babybump



22 september 2014 is onze dochter Lola geboren! Alles is heel voorspoedig gegaan. De bevalling ging heel snel, in 2,5 uur van de eerste echte weeën totdat ze ter wereld kwam. Dat is wel even wat anders dan de 48 uur die ik bij Huub nodig had. Ook herstel ik goed en is Lola een superbaby! We zijn enorm in de wolken met haar <3
Er is dus ook een deel afgesloten: de zwangerschap. Ondanks een lastige start (lees: erg ziek en moe) is de rest van de zwangerschap prima verlopen, zonder problemen. Van de zwangerschap van Huub heb ik weinig foto's (tja, nog geen smartphone toen), afgezien van een hele mooie fotoshoot die ik destijds van John heb gekregen.
Dit keer heb ik wekelijks een soort babybuik update gemaakt op Instagram en daar heb ik dit filmpje van gemaakt:
(helaas is het filmpje alleen te bekijken op een PC en niet op een smartphone)

September 22th 2014 our daughter Lola was born! It all went very quickly and prosperous! Labor lasted only 2,5 hours from the first contractions untill she was born. A very different story then the 48 hours it took me with Huub. My recovery is going well also and Lola is a wonderful baby! We're with our head in the clouds <3

An era has passed: the pregnancy. Despite the rough start (very sick and tired) the pregnancy went very prosperous also. I tried to make a baby bump update every week on Instagram during the pregnancy on Instagram and I made this little clip about it:


(unfortunately you can only watch the clip on a computer and not on your smartphone)

3 opmerkingen:

kreamade zei

Wat enorm fijn dat je bevalling zo goed verliep! Prachtig filmpje. gr. Hennie

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd zeg! Fijn dat alles goed ging.

Anoniem zei

Hoi! Ben even bij aan het lezen op alle blogs en lees dat je een prachtige dochter hebt gekregen, superleuk!! Gefeliciteerd, en geniet er samen van! Groetjes Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...