vrijdag 4 oktober 2013

Real Life happening here


Een trend van nu is 'handgeschreven' typografie op schoolbord. Ik vind het prachtig! Vaak een mooie tekst of quote van de Dalai Lama, J.R.R. Tolkien, Martin Luther King of anoniem (wie is dat toch? Hij/zij heeft er echt veel! ;) ) en vele anderen.Graag wilde ik een keer zo'n typografietje maken. Btje uitproberen in Illustrator en Photoshop en dit is waar ik tot kwam.Ik wilde graag een tekst die ik in de woonkamer kan ophangen en was geïnspireerd door een foto op Instagram. Een foto van een dagelijks gezinstafereel met als onderschrift 'Real life going on here' Ik heb dat een beetje veranderd en dit er van gemaakt:

There's a trend going on with 'handwritten' typography on chalkboard. I love it! They often use a beautiful quote of the Dalai Lama, J.R.R. Tolkien, Martin Luther King or anonymous (Who is that? He/she has so many! ;) ) and many others.I really wanted to make one by myself, to hang in the living room with us. For the quote I was inspired by an Instagram pic, it was a very 'daily life' thing of a family with the caption 'Real life going on here' I changed it a little and made this of it:


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...